Вся технічна документація:
Інструкції по збірці
Інструкції користувача
Сервісні мануали
Партс-каталоги
Доступ для внесення записів та перевірки історії в ONLine-журналі
Збірник важливих технічних документів
по мотоциклах BAJAJ та скутерах SYM доступні офіційним дилерам в документі "Тех-вікно"
Аналогічні матеріали для мотоциклів KTM/Husqvarna/GasGas доступні офіційним илерам ції брендів через систему Dealer.Net
Для набуття статусу офіційного дилера Мотоманія, спочатку заповніть АНКЕТУ ДИЛЕРА
Для отримання статусу офіційного сервісу, заповніть АНКЕТУ СТО
всі заявки будуть розглянуті якомога швидше і наші менеджери зв'яжуться з Вами для обговорення деталей майбутньої співпраці.
ON-LINE-ЖУРНАЛ:
Сервіс для власників мототехніки BAJAJ / SYM, який надає можливість вести облік технічного обслуговування, ремонтів та інших дій, перевіряти строк гарантійного періоду, а також, підвищує лояльність до техніки при продажу на вторинному ринку.
Посилання на внесення даних до журналу офіційним дилером/СТО та перевірки історії рами надається через документ "Тех-вікно"
Посилання для внесення даних кінцевим споживачем: http://bit.ly/motomaniasto
Посилання для перевірки історії кінцевим споживачем: http://bit.ly/motomaniacheck
Перевірка історії обслуговування техніки:
Введіть номер рами (17 символів): 11111111111111111 (номер наведений для тесту)
Сервіс запущений компанією МОТОМАНІЯ від 01.09.15.
Нагадуємо, що за умовами гарантії, усі дії з транспортним засобом (ТО, ремонт, встановлення додаткового обладання, потрапляння в ДТП, зміна власника, тощо) мають бути внесені до журналу дилером, СТО чи самостійно кінцевим споживачем. Записи в ON-Line-журналі є єдиним і основним засобом ведення обліку терміну гарантії та документом, підтверджуючим її навність.
З умовами гарантії на перелічені бренди можна ознайомитись на сторінці "Гарантійна Політика"
При виникненні гарантійного випадка та надання відповідної рекламації офіційним дилером/СТО, компанія Мотоманія надає, чи компенсує вартість наступного:
BAJAJ / SYM:
Запчастини, вказані для заміни в гарантійній рекламації
Вартість ремонту, з разрахунку витрачених нормогодин, помножених на вартість, якщо ремонт зайняв більше 3-х нормогодин.
KTM/Husqvarna/GasGas:
Запчастини, вказані для заміни в гарантійній рекламації, яка надана через систему Dealer.Net
Вартість ремонту, з разрахунку витрачених нормогодин, помножених на вартість.
При виникненні гарантійного випадка офіційний дилер/СТО має заповнити гарантійну рекламацію. Рекламацяя це форма, в якій дилер/СТО відповідає на поставлені запитання, обирає себе зі списка дилерів/СТО, вказує артикули необхідних запчастин та їх кількість, надає опис поломки та причину звернення.
Після заповнення, рекламація потрапляє до відповідного працівника компанії Мотоманія на розгляд. Зазвичай, рекламація опрацьовується на протязі 1-2 робочих днів. Якщо рекламація приймається - дилер отримує копію листа на зазначену в ній електрону адресу дилера/СТО, в якому зазначається, що заявка прийнята і, в одночас, цей лист направляється на менеджерів по запчастинах для відвантаження за складу. Менеджер по запчастинах додатково може запитати адресу відправки.
Компенсація вартості робіт здійснюється окремо, після прямих перемовин між технічним представником компанії Мотоманія та представником дилера/СТО.
Посилання на форму гарантійної рекламації для техніки BAJAJ та SYM доступне офіційним дилерам/СТО в документі "Тех-вікно"
Для замовлення запчастин для будь-якої техніки від компанії Мотоманія, також для коректного заповнення гарантійної рекламації, необхідно надавати списки потрібних запчастин у вигляді артикулів та їх кількості.
Вся техніка BAJAJ, SYM, KTM, Husqvarna, GasGas базується на принципі наявності відповідної технічної документації для її успішної експлуатації, обслуговування та ремонту. Це включає не тільки наявність сервісних мануалів чи інструкцій по зпочатковій збірці, а ще відповідні партс-каталоги до кожної окремої моделі мотоцикла. Партс-каталог це документ, в якому мотоцикл/скутер розкладено на вузли та набір запчастин, з яких цей вузол складається. Також, наводиться необхідна кількість запчастин. Кожна з запчастин в партс-каталозі має унікальний номер (артикул), саме за яким і приймаються замовлення.
Усі партс-каталоги доступні як для дилерів/СТО, так і для кінцевого споживача. Для зручності офіційних дилерів/СТО, воні додані до документу "Тех-вікно"
Також, їх можна знайти на офіційних сайтах BAJAJ чи SYM Україна
Аналогічні партс-каталоги для техніки KTM/Husqvarna/GasGas доступні офіційним дилерам/СТО цих брендів через систему Dealer.Net
Для замовлення запчастин дилером/СТО, є декілька способів:
Через менеджерів по запчастинах (контакти наведені в прайс-листах запчастин. Бажані Канали комунікації: електрона пошта, Вайбер/Телеграм)
Через телеграм-бот t.me/motomaniabot
В будь-якому разі, перед здійсненням замовлення потрібно обрати необхідні артикули та їх кількість.
Посилання на прайс-листи для дилерів/СТО надаються безпосередньо кожному дилеру/СТО їх відповідними акаунт-менеджерами компанії Мотоманія. Також, прайс-листи доступні через документ "Тех-вікно"