Вся технічна документація:
Інструкції по збірці
Інструкції користувача
Сервісні мануали
Партс-каталоги
Доступ для внесення записів та перевірки історії в ONLine-журналі
Збірник важливих технічних документів
по мотоциклах BAJAJ та скутерах SYM доступні офіційним дилерам в документі "Тех-вікно"
Аналогічні матеріали для мотоциклів KTM/Husqvarna/GasGas доступні офіційним дилерам брендів через систему Dealer.Net
Для набуття статусу офіційного дилера Мотоманія, спочатку заповніть АНКЕТУ ДИЛЕРА
Для отримання статусу офіційного сервісу, заповніть АНКЕТУ СТО
всі заявки будуть розглянуті якомога швидше і наші менеджери зв'яжуться з Вами для обговорення деталей майбутньої співпраці.
Набуття статусу офіційного сервісу / СТО надає наступні переваги:
доступ до всієї технічної документації та важливих додаткових матеріалів представниками сервісу / СТО
сервісна / технічна підтримка через месенджери, пошту чи по телефону технічними спеціалістами компанії Мотоманія
обмін досвідом з іншими офіційними сервісами / СТО
доступ до навчання від компанії Мотоманія
видимість додаткової інформації в ONLine-журналі по кожному окремому мотоциклу
гарантійна підтримка від компанії Мотоманія (надання запчастин для гарантії та компенсація переіку вартості окремих робіт)
надання відомостей по продажах / присутності мотоциклів брендів Мотоманія в регіоні офіційного сервісу / СТО
вирішення складних технічних питань з допомогою виробників за підтримки компанії Мотоманія
можливість додактового прибутку за рахунок придбання запчастин, одягу, екіпірування та аксесуарів по оптових цінах
можливість просування сервісу / СТО у рамках маректингових акцій та заходів від Мотоманія
можливість додаткового просування сервісу / СТО через маркетингові канали Мотоманія
присутність контактної інформації сервісу / СТО на мапах, сайтах та у інших матеріалах компанії Мотоманія, які росповсюджуються між власниками відповідної техніки
Після розглядання представниками Мотоманія заявки на набуття статусу офіційного СТО, необхідно буде виконати наступні умови:
Облаштувати СТО вивіскою та сервісними плакатами (макети надає Мотоманія)
Власнику / мастеру-приймальнику / механіку домовитися та пройти початкове навчання у представника Мотоманія
Отримати усі необхідні доступи та посилання на технічну документацію
Для подальшої підтримки офіційного статусу, СТО має:
Дотримуватись гарантійних зобов'язань та надавати якісний сервіс клієнту
Заносити усі дані про сервісні дії в ONLine-журнал
Мати мінімальну необхідну кількість розхідних запчастин на своєму складі
Вести облік номерів рам на сервісі та надавати звіти представнику Мотоманія
ON-LINE-ЖУРНАЛ:
Сервіс для власників мототехніки BAJAJ / SYM, який надає можливість вести облік технічного обслуговування, ремонтів та інших дій, перевіряти строк гарантійного періоду, а також, підвищує лояльність до техніки при продажу на вторинному ринку.
Посилання на внесення даних до журналу офіційним дилером/СТО та перевірки історії рами надається через документ "Тех-вікно"
Посилання для внесення даних кінцевим споживачем: http://bit.ly/motomaniasto
Посилання для перевірки історії кінцевим споживачем: http://bit.ly/motomaniacheck
Перевірка історії обслуговування техніки:
Введіть номер рами (17 символів): 11111111111111111 (номер наведений для тесту)
Сервіс запущений компанією МОТОМАНІЯ від 01.09.15.
Нагадуємо, що за умовами гарантії, усі дії з транспортним засобом (ТО, ремонт, встановлення додаткового обладання, потрапляння в ДТП, зміна власника, тощо) мають бути внесені до журналу дилером, СТО чи самостійно кінцевим споживачем. Записи в ON-Line-журналі є єдиним і основним засобом ведення обліку терміну гарантії та документом, підтверджуючим її навність.
З умовами гарантії на перелічені бренди можна ознайомитись на сторінці "Гарантійна Політика"
При виникненні гарантійного випадка та надання відповідної рекламації офіційним дилером/СТО, компанія Мотоманія надає, чи компенсує вартість наступного:
BAJAJ / SYM:
Запчастини, вказані для заміни в гарантійній рекламації
Вартість ремонту, з разрахунку витрачених нормогодин, помножених на вартість, якщо ремонт зайняв більше 3-х нормогодин.
KTM/Husqvarna/GasGas:
Запчастини, вказані для заміни в гарантійній рекламації, яка надана через систему Dealer.Net
Вартість ремонту, з разрахунку витрачених нормогодин, помножених на вартість.
При виникненні гарантійного випадка офіційний дилер/СТО має заповнити гарантійну рекламацію. Рекламацяя це форма, в якій дилер/СТО відповідає на поставлені запитання, обирає себе зі списка дилерів/СТО, вказує артикули необхідних запчастин та їх кількість, надає опис поломки та причину звернення.
Після заповнення, рекламація потрапляє до відповідного працівника компанії Мотоманія на розгляд. Зазвичай, рекламація опрацьовується на протязі 1-2 робочих днів. Якщо рекламація приймається - дилер отримує копію листа на зазначену в ній електрону адресу дилера/СТО, в якому зазначається, що заявка прийнята і, в одночас, цей лист направляється на менеджерів по запчастинах для відвантаження за складу. Менеджер по запчастинах додатково може запитати адресу відправки.
Компенсація вартості робіт здійснюється окремо, після прямих перемовин між технічним представником компанії Мотоманія та представником дилера/СТО.
Посилання на форму гарантійної рекламації для техніки BAJAJ та SYM доступне офіційним дилерам/СТО в документі "Тех-вікно" чи на цьому сайті, розділ меню "Гарантійна рекламація"
Якщо представник дилера, який заповняє гарантійну рекламацію чи форму внесення в журнал не бачить назви свого дилера - краще за все звернутися до відповідного менеджера Мотоманія, який співпрацює з дилером, надати свій телефон, назву та адресу для подальшого внесення у відповідні форми. Зазвичай, такий запит обробляється на протязі 1 робочого дня, після чого дилер може починати прауювати з усіми формами.
Для замовлення запчастин для будь-якої техніки від компанії Мотоманія, також для коректного заповнення гарантійної рекламації, необхідно надавати списки потрібних запчастин у вигляді артикулів та їх кількості.
Вся техніка BAJAJ, SYM, KTM, Husqvarna, GasGas базується на принципі наявності відповідної технічної документації для її успішної експлуатації, обслуговування та ремонту. Це включає не тільки наявність сервісних мануалів чи інструкцій по зпочатковій збірці, а ще відповідні партс-каталоги до кожної окремої моделі мотоцикла. Партс-каталог це документ, в якому мотоцикл/скутер розкладено на вузли та набір запчастин, з яких цей вузол складається. Також, наводиться необхідна кількість запчастин. Кожна з запчастин в партс-каталозі має унікальний номер (артикул), саме за яким і приймаються замовлення.
Усі партс-каталоги доступні як для дилерів/СТО, так і для кінцевого споживача. Для зручності офіційних дилерів/СТО, воні додані до документу "Тех-вікно"
Також, їх можна знайти на офіційних сайтах BAJAJ чи SYM Україна
Аналогічні партс-каталоги для техніки KTM/Husqvarna/GasGas доступні офіційним дилерам/СТО цих брендів через систему Dealer.Net
Для замовлення запчастин дилером/СТО, є декілька способів:
Через менеджерів по запчастинах (контакти наведені в прайс-листах запчастин. Бажані канали комунікації: електрона пошта, Вайбер/Телеграм)
Через телеграм-бот t.me/motomaniabot
В будь-якому разі, перед здійсненням замовлення потрібно обрати необхідні артикули та їх кількість.
Посилання на прайс-листи для дилерів/СТО надаються безпосередньо кожному дилеру/СТО їх відповідними акаунт-менеджерами компанії Мотоманія. Також, прайс-листи доступні через документ "Тех-вікно"
BAJAJ Ride Connect це застосунок для Android / Apple смартфонів, який надає власникам мотоциклів Pulsar N250 UG та Pulsar NS400 можливість зручно керувати навігацією, музикою та дзівнками за допомогою пультів на кермі мотоцикла, та приборною панеллю для відображення відповідної інформації.
В подальшому, кількість моделей, які підтримують такі функції, буде збільшуватись.
Коди доступу, які потрібні для особистої реєстрації власника в застосунку, надаються кожному окремому власнику відповідної моделі мотоцикла через ONLine-журнал, на протязі 1 -2 тижнів з дати покупки. Власник може перевірити історію свого мотоцикла та знайти код за посиланням
Посилання на застосунок у Google Play: https://play.google.com/store/apps/details...
Посилання на застосунок у App Store: https://apps.apple.com/.../bajaj-ride-connect/id6473367513
Для кожного з брендів існує відповідний офіційний сайт в Україні, на який можна спрямовувати власника для ознайомлення з повною інформаціє про обраний продукт та бренд:
BAJAJ: https://www.bajaj.com.ua
SYM: https://www.sym.com.ua
KTM/Husqvarana/GasGas: https://www.ktm.com.ua
Термін періодічного технічного обслуговування (ТО) становить:
BAJAJ: 500км перше ТО, кожні 5,000км усі наступні ТО
SYM: 500км перше ТО, кожні 1,000км усі наступні ТО
KTM/Husqvarna/GasGas: для дорожньої техніки до 400 кубів - 1,000км перше ТО, кожні 5,000км усі наступні ТО. На техніку великої кубатури та на ендуро/крос діють інші правила, зазаначені в таблицях періодичного обслуговування, які наведені в інструкції користувача та сервісному руководстві та доступні через систему Dealer.Net
Будь-який термін ТО замінюється на 1 рік за періодичністю обов'язкового ТО, якщо мотоцикл не добігає наступного ТО за пробігом.
Виконання якісного періодичного ТО не тільки зберігає експлуатаційні характеристики мотоциклів на належному рівні впродовж всього строку використання, а ще є підставою для надання гарантійного обслуговування у разі потреби. Відсутність записів про ТО в ONLine-журналі (для BAJAJ/SYM) чи Dealer.Net (для KTM/Husqvarna/GasGas) є підставою для відмови в наданні послуг з гарантії.
Для проведення комп'ютерної діагностики мотоциклів обладнанних інжектором можна скористатися наступними варіантами:
BAJAJ / SYM: стандартний ODBII сканер ELM327 з перехідником на 4-піновий/новий 6-ти піновий роз'єм КТМ. В данному випадку, при використанні сканера з будь-яким діагностичним застосунком на смартфоні (радимо Torque PRO), ви зможете бачити та скидати помилки та моніторити показники усіх датчиків в реальному часі.
BAJAJ: спеціалізований сканер для BAJAJ - надається за запитом офіційним дилерам/СТО. Додатково надає можливість замінювати прошивки/VIN ЕБК двигуна, проводити діагностику системи ABS, та генерувати запити для створення кодів доступу до застосунку BAJAJ Ride Connect.
KTM/Husqvarna/GasGas: стандартний ODBII сканер ELM327 з перехідником на 4-піновий/новий 6-ти піновий роз'єм КТМ. В данному випадку, при використанні сканера з будь-яким діагностичним застосунком на смартфоні (радимо Torque PRO), ви зможете бачити та скидати помилки та моніторити показники усіх датчиків в реальному часі.
KTM/Husqvarna/GasGas: спеціалізований сканер XC_2/XC_3, доступний офіційному дилеру для придбання, який надає можливість діагностувати мотоцикл та всі додаткові системи, активувати мотоцикли після продажу, активувати додаткові опції апгрейду мотоцикла, замінювати прошивки та отримувати доступи до технічної документації і гарантійних рекламацій.
Сканери ELM327 та перехідники під BAJAJ/KTM є у вільному доступі для придбання в Україні у багатьох інтернет магазинах.